W związku z realizacją przez gminę Biały Bór projektu pn. „Internet oknem na świat mieszkańców gminy Biały Bór” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. – Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na:
Świadczenie nadzoru technicznego nad zestawami komputerowymi u beneficjentów projektu – 50 gospodarstw domowych, 16 świetlic wiejskich i biblioteka publiczna w okresie 15.01.2015 – 31.12.2015 .
- osoba do spraw obsługi technicznej zobowiązuje się przystąpić do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godziny od zgłoszenia awarii zestawu lub Internetu,
- wymagany czas naprawy awarii wynosi maksimum 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii,
- w razie awarii sprzętu postępowanie gwarancyjne przeprowadza osoba do spraw obsługi technicznej
- w przypadku konieczności wymiany/naprawy urządzeń osoba do spraw obsługi technicznej zobowiązany jest zapewnić nieodpłatnie na czas trwania (wymiany/naprawy) sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od dostarczonego w ramach projektu,
- osoba do spraw obsługi technicznej ma obowiązek do telefonicznego lub e-mailowego informowania koordynatora projektu o planowanym wykonywaniu konserwacji sprzętu oraz o awariach sprzętu
- osoba do spraw obsługi technicznej zobowiązany jest do dokonania przeglądów okresowych dostarczonego sprzętu przynajmniej 3 razy w roku przez okres trwania umowy z uwzględnieniem legalności zainstalowanego oprogramowania przez uczestnika projektu (o fakcie tym należy powiadomić koordynatora projektu)
- osoba do spraw obsługi technicznej powinna udostępnić beneficjentowi adres e-mail oraz nr telefonu przeznaczony tylko do obsługi technicznej.
- osoba do spraw obsługi technicznej powinna bezwzględnie w ostatnim kwartale dokonać gruntownego przeglądu zainstalowanego sprzętu a w szczególności
* reinstalacji zainstalowanych programów komputerowych z uwzględnieniem wyczyszczenia „tempów”, oraz błędów w rejestrach z zachowaniem plików wytworzonych przez użytkownika.
* „przedmuchanie” wyczyszczenie z kurzu wewnątrz zainstalowanego sprzętu
- osoba do spraw obsługi technicznej zobowiązana jest zdawać kwartalne pisemne sprawozdanie na dzień ostatniego dnia kwartału roku kalendarzowego 2015r. zakresu wykonywanych napraw oraz konserwacji u beneficjentów na adres (informatyk@bialybor.com.pl oraz programypomocowe@bialybor.com.pl)
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
- nazwę i adres oferenta,
- wartość oferty (netto oraz brutto),
- termin ważności oferty,
Oferta musi być opatrzona pieczątka firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia i termin.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera, przesłana faksem, drogą elektroniczną na adres programypomocowe@bialybor.com.pl
Termin składania ofert upływa w dniu 07.01.2015 r.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria
Cena 100%