Zapytanie ofertowe

W związku z realizacją przez gminę Biały Bór projektu pn. „Internet oknem na świat mieszkańców gminy Biały Bór” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. – Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion” zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na:

Świadczenie nadzoru technicznego nad zestawami komputerowymi u beneficjentów projektu – 50 gospodarstw domowych, 16 świetlic wiejskich i  biblioteka publiczna w okresie 15.01.2015 – 31.12.2015 .

 

- osoba do spraw obsługi technicznej zobowiązuje się przystąpić do usunięcia awarii w czasie nie dłuższym niż 48 godziny od zgłoszenia awarii zestawu lub Internetu,

- wymagany czas naprawy awarii wynosi maksimum 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii,

- w razie awarii sprzętu postępowanie gwarancyjne przeprowadza osoba do spraw obsługi technicznej

- w przypadku konieczności wymiany/naprawy urządzeń osoba do spraw obsługi technicznej zobowiązany jest zapewnić nieodpłatnie na czas trwania (wymiany/naprawy) sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od dostarczonego w ramach projektu,

- osoba do spraw obsługi technicznej ma obowiązek do telefonicznego lub e-mailowego informowania koordynatora projektu o planowanym wykonywaniu konserwacji sprzętu oraz o awariach sprzętu

- osoba do spraw obsługi technicznej zobowiązany jest do dokonania przeglądów okresowych dostarczonego sprzętu przynajmniej 3 razy w roku przez okres trwania umowy z uwzględnieniem legalności zainstalowanego oprogramowania przez uczestnika projektu (o fakcie tym należy powiadomić koordynatora projektu)

- osoba do spraw obsługi technicznej powinna udostępnić beneficjentowi adres e-mail oraz nr telefonu przeznaczony tylko do obsługi technicznej.

- osoba do spraw obsługi technicznej powinna bezwzględnie w ostatnim kwartale dokonać gruntownego przeglądu zainstalowanego sprzętu a w szczególności

*  reinstalacji zainstalowanych programów komputerowych z uwzględnieniem wyczyszczenia „tempów”, oraz błędów w rejestrach z zachowaniem plików wytworzonych przez użytkownika.

* „przedmuchanie” wyczyszczenie z kurzu wewnątrz zainstalowanego sprzętu

- osoba do spraw obsługi technicznej zobowiązana jest zdawać kwartalne pisemne sprawozdanie na dzień ostatniego dnia kwartału roku kalendarzowego 2015r. zakresu wykonywanych napraw oraz konserwacji u beneficjentów na adres (informatyk@bialybor.com.pl oraz programypomocowe@bialybor.com.pl)

 

 

Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

  • nazwę i adres oferenta,
  • wartość oferty (netto oraz brutto),
  • termin ważności oferty,

 

Oferta musi być opatrzona pieczątka firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia i termin.

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera, przesłana faksem, drogą elektroniczną na adres programypomocowe@bialybor.com.pl

Termin składania ofert upływa w dniu  07.01.2015 r.

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria

Cena 100%